Saturday 24 December 2011

Teringat Life kat kolej !

24/12/2011 - 11:07 a.m
bangun jer tido terus teringat life waktu kat kolej..
kenape tibe2? huh, pelik~ =,=
rindu kot..
yer aku memang rindu life kat kolej dulu :')

tempat tido Nafie Noor Azman :)
sarung bantal yg penting.. Spiderman ^^'
dari 1st sem lagi sampai la sekarang =,="


katil Afifi Majid yg dulu aku slalu menyempit ^^"
sorry coz slalu rembat slimut kau dulu..
sekarang aku da beli yg bru :)


Ayap punye :)
dulu die ta de selimut..
die gune kain pelekat jer.. haha.. sedeyh



papan aku yg aku panggil dashboard :)
*pict ayah ade kat situ..pakai uniform lagi



family kucing!
rindu kat kucing2 nie..
sorry, coz dulu selalu curi anak awk bawak masuk dalam bilik :)


jemur baju :)






rutin harian :  18:00  jogging :) 

1 comment: