Sunday 18 December 2011

Part 3

haa...tetibe plk rse na luangkan mase ngan blog nie.. hmm part 3 nie mcm2 berlaku dalam mse 1 bulan pertame.. sampai jer Jengka nie, da mengadap rmah sewe yg usang.. da mcm rmah hantu da aku tengok.. btw tu dulu la .. now nie da okey kot.. kot~ hehe.. okey 1st week pening sgt kepale.. ni nak urus kan tu na urus kan.. huh, serabut sgt kepale nie.. sampai kan kelas pon jarang pergi =,="   duduk pulak rmh sewe, da macam rmh sendiri plk.. nafsu ta nak g kelas tu jgn ckp la mcm mane.. :) btw, kuat kan jgk la smangat nak ke kelas tu.. hmm 2nd week plk, ade masalah ngan koko.. ke hulu ke hilir la aku ke pejabat kat uitm tu.. huh, sgt stress n penat..rsenye 2nd week ni jgk la aku break ngan gf aku.. mmg bnyak btul ujian yg menimpa.. kadang2 rse malang pulak..da la berjauhan ngan family, ta thu la na mengadu kat sape.. tapi ta ape la.. org cakap masalah tu membuatkan kite jdi lebih matang.. btul ker? hmm hentam jer la napi.. now, da single.. lame da ta alami life single nie.. but feel better kot.. coz rse ta perlu bg commitment kat spe2.. urus n take care diri sendiri jer.. bak kate org single is better.. okey, cukup pasal tu.. 3rd week pulak, huh minggu nie da relax sikit :) hampir sume nye berjalan ngan lancar.. n aku pon da mule biase n selese ngan life baru..  mean life sbagai seorg yg single n life duk kat rmah sewe.. :) hari makin hari i feel more better, walaupon mcm2 masalah berlaku, tp ak tetap tabah n cepat cool sumenye sbb at aroud me always have  bestfriends yg sentiase support aku n tolong aku .. thanks korang :')


 haa.. nie la rumah sewe aku.. sedeyh kan? ramah sekecil nie didiami 10 org siswa.. huh, mmg terbaik lah.. luar mmg la nmpak mcm setinggan, tp dlm mcm kondo tao.. haha.. ade 2 bilik n 1 bilik air.. so ble bangun pagi bile sume na g kelas mmg slalu jadi masalah =,=" bile la nak jumpe rumah yg okey nie.. jengka oh jengka.. knpe la ssh sgt na cari rmah kat sni.. 

eh ape nie?? haha.. ade pulak extra picture.. :) 
muke sengal lepas maen futsal.. =,="



3 comments:

  1. wohooooo.. memg nmpk teruk uma ko... gilaa laa 1 je blik air.. tmbh lo skelas kn.. memg haru.. haha

    ReplyDelete
  2. 8 org kelas yg same termasuk ak,..haha..giler kan? sng2 mndi kat sungai lah..luas sikit

    ReplyDelete
  3. .....lucky bru taw uncle suda tkde pape ag wit kkak yayat...hmmm sedih nye....korg sweet....pape uncle be strong yah....insyaallah,,,ne tw if de jdoh,uncle n kkak yayat akn kmbali bsme semula :)

    ReplyDelete