Monday 24 December 2012

Finally, it's belong to me ^_^

Assalamualaikum, selamat bertemu semula para pembace, para hadirin, paradise, para ape lagi? haha.. harap-harap semua sihat lah ye.. Yela sekarang kan cuace tak menentu.. Ape orang cakap bila cuaca hujan je hujung-hujung tahun ni? Tengkujuh right? *ade bunyi sikit-sikit jadi la. haha.. Okey, akhirnye terbuka jugak hati ni, rajin jugak jari ni, celik jugak minda ni, untuk ape?? Untuk menulis blog laa.. hihi.. Setelah sekian lamakan.. Last update bulan 3, ermm so, da 9 bulan! Wahh!! Okey Nafie, tak perlu bangge dengan tu. ^_^

Okey straight to the point lah ye.. Entry kali ni aku nak continue cerita tentang post aku yang lepas tu.. " oh dream please come true " haaa, sekarang da jadi reality dah pon.. Alhamdulillah di murah rezeki.. Tercapai jugak cita-cita aku sebagai seorang student untuk memiliki sebuah camera DSLR dengan duit sendiri.. ^_^
Sebenarnye tak mustahil pon, cume kena usaha lah kan.. Nak tunggu datang bergolek memang tak la kan.. Lain la kalau kita ni anak orang kaya.. Slumber je order.. haha.. So, aku gunakan sepenuhnya peluang yang ada untuk kumpul duit lah.. Nasib baik la UiTM memahami diri ku.. UiTM di Hatikuuu!! Opps over pulak..
Dia bagi cuti sem 2 bulan tauu~~ *belagak . . haha.. Then dengan masa yang ade tu la aku kerja..
Penat tu jangan cakap la kan =.=" nak tak nak kena la usaha, demi mencapai "goal" atau pon "target" atau pon "aim" atau pon, okey cukup. hehe

Haaaa, ni lah dia Cik Red.. comel kan.. ^_^

together

ke mana sahaja akan ku bawa kau bersama.. hihi

kat sini la tempat aku jumpa Cik Red.. kedai yang ke brapa entah baru jumpa..
kenapa la susah nak jumpa warna merah waktu tu.. =.="
terima kasih kawan-kawan sebab sudi teman aku cari Cik Red tu..
#Hilmi, #Nazarudin #Nurul Asyikin Yusoff  :)

okey rasanya itu je kot untuk kali ni.. ape-ape pon aku bersyukur sangat dengan rezeki yang Allah S.W.T kurniakan ni..
Alhamdulillah ^_^ ..
#terima kasih kerana sudi membaca. Assalamualaikum.. :)




No comments:

Post a Comment